En kul dag med väldigt mycket hund :)

Jaha då var det lördag då... fotbollen står på och Martin tittar med spänning, sj är jag ganska måttligt intresserad av denna sport och har valt att sätta mej framför datorn ist. Är riktigt trött efter en heldag i Håkantorp med massor av hundar och ivri ga kursdeltagare, vi har nämligen haft en extriörutbildnings dag i Golden kulubben idag där jag var med som assistent, vilket innebar ganska mkt springande med hund, fick bla visa Dusty och Greta som var två av de tio hundar som skulle gås igenom och kännas på... Väldigt roligt men jobbigt... kroppen är ju inte riktigt med längre så att springa blev ganska jobbigt och att böja sig ner efter hundar ska vi inte prata om. Kan inte fatta hur jag kunde visa hund offeciellt på Uddevalla utställningen ynka 10 dagar innan min förlossning förra gången, men det är iof ganska mkt jag inte kan förstå att jag kunde göra kort innan förra gången, åka skidor 3 veckor innan förlossning exempelvis...

Igår var jag och Rasmus lediga och hade en riktigt mysig/rolig dag tillsammans med alla mammorna,och deras barn såklart :) vi köpte Mc donalds till barnen och lekte i Olins lekpark... när vi komm hem efter många timmars lek så gav jag mig in på städning, så hela huset blev skinande rent och efter det blev det avkopplande middag hos mamma och pappa, innan vi la oss i sängen hemma och kollade på Cellisten.

Imorgon är det dags för den efetrlängtade Maskeraden på Öppna förskolan och Rasmus ska klä ut sig till "sjörövarfabbe".
Nu ska jag snart lägga ifrån mej datorn och kolla på fotbollen inna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0