Hundar, varm oboy och rostade mackor :P

Ja då var måndagen avklarad, känns alltid skönt när veckans jobbigaste dag e avklarad, man ser ju lixom ljuset i tunneln då :) hehe
I dag blev det en tur ut med hundar till coops parkering för lite ring träning, jag var iof mest passiv eftersom min kropps hydda gör det ganska omöjligt att springa och stå på huk med hundarna...
När det var gjort blev det hem färd för att fixa varm oboy och rostade mackor, mums....
Nu sitter jag med datorn i knät och ser på granfäjden, men ska nog lägga mej tidigt i dag, har lite ont i huvudet...
I morgon blir det lite sov morgon innan MVC besök ska bli roligt att mäta och lyssna igen, det är riktigt kul nu när det bli så pass tätt...

Börjar fundera på detta med packa väskan till förlossningen, ni mammor eller gravid som läser denna blogg kan inte ni kolla vad jag har glömt på min lista?

1. Bebiskläder
2. mjukis kläder till mig
3. Filtar
4 Hygienartiklar (tandborste,bindor,och liknande)
5. Halstabletter och lypsyl (anna kolla ag minns)
6. Mappen från MVC med alla viktiga papper.

kan ni komma på vad jag har glömt och skriva det till mig... bilstol och liknande ser jag som självklarheter jag inte ens behöver skriva...
Nu blir d slappa en stund till innan jag ska lägga mej å läsa...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tofflor kanske?

2009-10-28 @ 16:58:18
Postat av: sandra

GODIS, haha jag packade en t-shirt och en bok till W också, om han skulle komma på besök och spilla nått eller ha tråkigt :-) Liiite onödigt kanske :-)

2009-10-29 @ 20:07:50
URL: http://morsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0