Lördag i tv soffan

Det blev nget bloggande för min del igår, detta beror på allän hängighet, som tyvärr håller i sig även idag...
Igår tog vi oss en tur till Skövde på förmiddagen för att inhandla pressent till Martins syster som fyllde år igår...Vill inte avslöja vad det blev för ngt ifall hon skulle läsa här... Kalaset är nämligen inte förrän imårn...
Fram på efteriddagen var det dags för en tur till MVC för att kolla att den lill* fotbollspelaren i magen hadeväxt ordentligt, och det hade h*n gjort. Allt såg super ut och jag fick en tid på tisdag för att vaccinera mej mot Svininfluensan, har varit väldigt splittrad till hur jag ska göra med detta eftersom det har varit så mkt prat om att vaccinte ine varit godkännt för gravida, vilket det nu är, och det är ju faktiskt så att man är i riskgruppen så d bästa är nog att ta det säkra före det osäkra... Då vet man att man inte får det de första veckorna hemma med bebben heller.


Denna dagen har varit riktigt lungn. Martin har tagit hand om Rasmus i stort sett hela dagen, jag känner mej nämligen inte riktigt bra. Ont i ryggen hängig och kallsvettig... inte roligt alls, men jag får roa mej med repriser på tv medans alla mina vänner, mamma och mormor befinner sig på Ladies night i GBG, jag skulle oxå varit med, men kännde att jag inte skulle orka pga graviditeten och tur va väl det, så som jag mår nu...
Rasmus har åkt hem till sin Farmor och Farfar och ska få sova där i natt eftersom jag mår så pass dåligt och Martin måste jobba... Tur vi har fått SF-kanalen så man kan kolla på sällskapsresan kl 16.00 och massa andra roliga filmer i soffan... Hoppas att jag är bättre imårn när vi ska på kalas till Malin, ja Martins syster heter oxå Malin.

Nu ska jag slappa framför tv:n med lite cola tror jag kanske sova en stund... ha det bra


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag saknade dig igår gumman.!

Hoppas du mår bättre idag..

Vi ses nåm kväll i veckan över en kaffe hoppas jag.

Kram

2009-10-18 @ 19:54:15
URL: http://morsandra.blogg.se/
Postat av: Anna

Samma här. Saknade dig. Hoppas du har kunnat vila upp dig. Kramar i mängder...

2009-10-18 @ 20:40:36
Postat av: Emelie

Skönt att veta att du ska ta vaccinet, då vågar nog jag med! :) Har funderat himla mkt fram och tillbaka på det där...

Och jag håller med dig, tack för SFkanalen! Räddningen under de slöa dagarna!

2009-10-19 @ 11:23:26
URL: http://bebismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0