trist tisdag

En dag närmare helgen... denna dagen har varit tråkig... jätte trist faktiskt... trotts att jag fick sova en timma längre än vanligt eftersom jag skulle vara på MVC kl  09.10 i morse för vaccination mot svininfluensan... Vädret har gett mej ett humör som har beastått av trötthet idag...Rasmus och jag har bråkat om det mesta sen vi kom hem från dagis/jobb, viket inte alls ger en ett glatt humör, får dåligt samvete nu när han ligger och sover så sött, men man kan ju inte bli annat än arg och irriterad när man får tjafs och gnäll hela tiden... Tack gode gud att det är Onsdag imårn så veckan snart är slut....

Har som sagt vaccinerat mej mot svininfluensan idag, gött att ha det gjort då behöver man inte fundera mer över det... Har varit mkt kluven till hur jag ska göra men kom fram till att riskerna för att bli väldigt sjuk var större än att bebis skulle ta någon skada, iaf enl vad man kna läsa.

Nu blir det glass i stora lass, Martin va så gullig å åkte till munken å köpte det till mig... mumma!!!!




drömmer om vackra skidresor i österrike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0