Fika, lek och god mat...

Ja idag har vi hunnit med massor, efter den mkt lyckade kvällen igår blev det en skön sovmorgon. När vi gått upp ur sägen vid tja halv elva så blev det lite frukost innan mamma kom med Rasmus... Men jag skicka iväg killarna till bussgaraget där dom fick äran att tvätta bilen... själv tog jag cykeln ner till stan och träffade min underbara vän Alva, som tyvärr flyttat till Örebro nu där hon ska bli ngt med data tror jag... Hade planerat ca en timmes fika men den timmen blev fort två... sen va det bara hrm å slänga i sig en macka byta cykeln mot bilen och handväskan mot Rasmus ;) för att åka till nästa vän och leka med barnen. Som vanligt jätte trevligt med och bus och spring. Anna jag och sandra fick möjligheten att snacka lite skit oxå hehe

Tog massa fina bilder på barnen när dom leker och hade tänkt lägga upp dem här, men tror ni att usb sladden pappa hade hemma passa till kameran? naturligtvis inte... så det kan inte bli några fina bilder från idag heller,
då jag inte hittat min sladd ännu.

När vi hade kommit hem igen blev det mys middag och nu sitter jag här framför världens sämsta tv program (enligt mej) kändis djungeln, men jag orkar inte leta efter dosan för att byta kanal... Martin spelar tv spel och Rasmus sover sött i sin säng. Men ska snart ropa ner Martin så vi kan sätta på filmen som vi hyrt. Dumpa honom tror jag att den hette.

Har lite söndags ångest nu, men veckan går fort och snart är det fredag igen...

Ha det gott på er alla!!!




Anna och barnen hemma hos oss för ca ett år sen :)






Söta lilla Alva som fika med mej idag... :) saknar dej gumman, tur det finns telefon :)

Kommentarer
Postat av: sandra

hej du. Har du inget minneskort-hål i datorn? Det har vi, skitsmidigt. Hatar allt stul med usb-kablar hit o dit.

Tack för idag

pöss

2009-09-20 @ 21:19:37
URL: http://morsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0