Första bloggdagen...

Jaha då har man beslutat att man ska börja blogga... vi får se hur länge det ska gå...
Malin heter jag iaf och ska snartfå mitt andra barn.
I denna bloggen tänkte jag skriva lite om vardagen hos mig/oss. Har en liten kille som heter Rasmus på 4,5 år och min underbara sambo Martin. Vi ska alltså snart bli tvåbarns föräldrar... Bf är 2 December men det är ju inte vi som avgör när bebben ska komma ut ;) lägger upp lite bilder på mig och mina killar så ni vet vilka vi är...

Hela familjen på min student juni 2008 :)



Ska fixa lite mer bilder men har tappat bort min usb sladd så jag kan inte läsa in fler bilder i datorn nu...
Ikväll så jobbar Martin, och Rasmus ska sova hos Ejja och Offa (mormor och morfar), själv ska jag ham till min kära vän Anna som fyller år i morgon för att fira henne, så nu måste jag ge mej av en liten sväng och göra mig iordning, tror inte att det är så poppis att komma i morgonrock ;) hehe



Kommentarer
Postat av: sandra

TJA! Har du med börjar nu, va kul!!

Ska följa den!

Pöss

2009-09-19 @ 22:01:17
URL: http://morsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0