Helgen kan börja!

Ja om exakt 42 minuter kan jag fira helg, och den ska invigas med 30 årskalas för kusin Tina... Vad gammal hon blir hehe
Sen blir det fika med mina blivand mamma kompisar Chris och Emelie, va bra längesen jag träffa er båda ska bli himmla kul att ses... Martin är äntligen ledig i helgen och det blir en riktig mys kväll imårn som INGET ska få sabba hehe... Planen för söndagen är en shoppingtur till Skövde så att Rasmus kan få sin vinter overall nu, annars så kommer det väl bli som vanligt att man står där när kylan kommer utan att ha något till honom att klä på sig...

I övrigt ska det nog bli lungt i helgen och jag ska innan kalaset nu åka hem och lägga mej i sängen en stund, har så himla ont i ryggen igen så den kan behöva vilas. 




Kommentarer
Postat av: Kusin Tina

Va menar du med det? Jag fyllde ju bara 25;)

2009-09-26 @ 14:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0