Hemma igen...

Hemma efter en mycket trevlig kväll med anna och hennes vänner, hoppas ni får det fortsatt trevligkväll på stadt!!!
Själv tycker jag att det är mycket skönt att vara hemma igen i min soffa tillsammans med Martin, ska snart gå upp och krypa ner i sängen. Imorgon är det tänkt att vi ska städa bilen, eller vi? jag ska fjäska med Martin så han fixar det hehe ;)
Själv har jag en fika med Alva inplanerad sen blir det troligtvis lite lek med Sihlberg och hennes gossar i morgon eftermiddag...
Sen blir det nog en lugn hemma kväll innan nästa arbetsvecka tarfart igen.
Jo jag ska åka till mamma å pappa å hämta en usb sladd imorgon med, så att jag kan ladda upp lite nya bilder både här och på facebook.
Nu blir det sängen iaf sov gott mina kära vänner :)



Lägger upp en bild på min lillkille från hans 4 årsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0