Trött,tröttare,tröttast!!!

Detär nog jag som är allt ihop :) Idag har jag gått omkring som en sombi halva dagen och har verkligen inte varit på allerten... Tyckte ändå att jag la mej i hyfsad tid igår kväll, men det verkar inte hjäpa längre. Att det är ständig fotbollsmatch i magen oxå gör ju inte saken mindre jobbig hehe... Fast tycker det är skönt att det bråkar där inne då vet man ju iallafall all lill*n mår bra och rör på sig...

Börjar känna mej lite nervös inför det som komma ska nu, tänk om jag inte kopplar denna gången heller med att det är dags att åka in?! eller tänk om Martin inte hittar till förlossningen när det är dags... *ahah* vi får nog ta bilen å åka på sightsing på kss parkering tror jag så vi vet vart vi ska när det är dags, förra gången behöve vi ju inte bry oss om det eftersom varken jag eller Martin fick köra då...

Pratade lite med mormor på mejlen förut och hon sa att min morbror och hans tjej pratat om att kanske komma hem/hit till Skara en sväng under hösten, vore superkul att se henne och jämföra oss. För er som inte vet så ska min morbror och hans tjej ha barn i samma veva som vi, dom är faktiskt planerade till dagen efter oss så vi får väl se vem som hinner först ut...

Blev inte skrivet mycket om dagen i allmänhet ser jag, men det har inte hänt så mkt heller, jobbat hämtat på dagis och nu softar jag i soffan medan lill sorken sover på övervåningen. Martin har ringt och bett om pris på ny tvättmaskin och torktumlare oxå, hoppas vi får det ganska snart, är ap trött på att tvättmaskinen inte centrufugerar ordentligt och att torktumlaren låter som om den ska rasa ihop om 5 sek... inte bra alls.
Tror att jag ska lyfta på baken och ringa mormor nu har inte pratat med henne sen i Fredags så...

Lägger in några bilder på magen :)





                                            





V 19+5



V 24 +6






V.29+5


Lite har det hänt under dessa veckor iaf... :)


Ha det bra pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad kul att du börjat blogga- jag blir en trogen läsare:-)



underbara magbilder:-)



KRAM

2009-09-22 @ 21:12:16
Postat av: Anonym

fan glömde ju skriva namn!



haha- KRAM Chris

2009-09-22 @ 21:13:44
Postat av: sandra

Å lilla magen, den e så söööör

2009-09-22 @ 21:32:44
URL: http://morsandra.blogg.se/
Postat av: Emelie

VA FINA BILDER! :)

Tycker det är hur roligt som helst att du bloggar nu! :)

Kraaam

2009-09-22 @ 21:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0