inte ett klokt beslut... hmmm

jaha går dagen slutade inte så bra, Martin kom hem från jobbet och berättade att han inte kommer få semester så vi kan åka till Gran Canaria, detta resulterade i en hemskt arg/lessen/besviken flickvän som lyckades med konsten att reta upp pojkvännen så ett ganska stort gräl uppstod, ja kanske d största sen Melvin föddes... Jaja d reddes inte ut och en sömnlös natt för oss båda gjorde att irritationen växte under förmiddagen... efter lunch hade vi lyckats prata ut om allt och ja jag insåg nog att d e ju inte Martins fel iaf, vi får helt enkelt bara åka lite senare...
Jag tillsammans med svärmor åkte till skövde i eftermiddag för att köpa vinteroveraller till barnen (Sandra, köpte samma  till Rasmus som du har till Wille, hoppas d e lungt?) då fick jah dåligtsamvete för mitt utbrott mot honom igår så jag klev in i Game butiken och kom ut med ett Playstation 3... nu i efterhand vet jag inte om det var ett så klokt beslut? hur mkt kontakt med honom kommer jag få?! Jaja jag fick iaf veta att jag var världens bästa flickvän och att han inte kommer tjata på mej om olika saker mer...
Jaja jag får väl se det från den ljusa sidan, nu kan vi spela singstar hemma hos oss på förfesterna oxå =)




Kommentarer
Postat av: Emelie

Om man kan vara FÖR snäll, så var du nog det idag ;)

2010-08-26 @ 20:22:20
URL: http://emeliemelker.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är lugnt :-) Dom är snögga!

2010-08-26 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0