Nya tag...

Då va den underbara måndagen här igen och operation bli av med alla gravidkilo tar fart....
Till frukost har jag i dag ätit två ägg och druckit en kopp kaffe.
Mitt stora problem är lunchen, ska laga till mina gossar och vill hellst inte laga flera olika rätter, men d lutar åt att det blir en pasta sås med skinka och till det kokt broccoli (och pasta till barnen)... Jag måste nu bara hoppas att Melvin kan tänka sej detta då det är helt slut på burkmat hemma, men i värsta fall får han väl äta en flaska välling som kompilment...


I eftermiddag ska vi åka en sväng till Sommarland igen ska bli riktigt mysigt och vi tar med oss Anna och hennes goa barn idag oxå... hoppas bara att det inte börjar regna d vore så himmla trist. Sen när Martin kommit hem från jobbet får det bli en tur till Munken för vecko handling, maten är helt slut här hemma och i morgon ska jag ju bjuda på lunch så då får man ju se till att ha mat hemma =)¨
Ikväll ska det bli dejt med mina mammor igen, och denna gången ska Madde oxå vara med, det blir hemma hos Karin denna gången. Tror att jag ska ta en rask promenad dit, Sandra, är du på att ta på dej skorna och knata dit bort?


Nu börjar jag dessutom längta till slutet av September då min goa kompis Tilde från världens vackraste Ö Gotland ska komma och hälsa på mej, Fy f*n va kul vi ska ha då tjejen eller hur, Oktoberfesten här kommer vi =)
Jaja nu ska jag kanske snart passa på å börja med maten medan Melvin sover så man kan få fixa i lugn och ro... hehe eller så kankse jag ska skriva en lista på vad som ska handlas, fast d går ganska fort behöver ju bara skriva ALLT! på den listan =) haha jaja får se om jag får till ett inlägg till ida eller om ni får vänta tills i morgon

Kram




Världens vackraste Ö, och nu börjar jag allt längta tillbaka lite =) tur att du snart kommer hit Tilde

Kommentarer
Postat av: Tilde



Jodu.. nu är det inte långt kvar, dags att börja tagga! Har haft några riktiga utekvällar här nu senaste veckan, men det är inte samma sak utan dig! Saknar dig.. du galna tvåbarnsmorsa från metropolen ;)

2010-08-16 @ 19:39:31
URL: http://fredstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0