shopping ist för sommarland

D blev inget sommarland igår, någon satte på duchen starx innan vi skulle åka och vi ville inte bli pisse våta genom att bara gå till bilen... så ist åkte jag och Louise till skövde på lite shopping skit mysigt och jag fick tag på endel fint till MEJ, ja inte ett enda plagg till barnen blev d inte, tyckte att d va lite utplockat i affärerna så d mesta kanske inte hade kommit fram på barn avdelningarna än... vi fikade å sen åkte vi hem å hade lördags mys, eller mys å mys, två gapiga skrikiga å bråkiga ungar och när dom väl sov tittade vi på en film, minns inte va den hette... efter en timma på filmen vaknade Melvin å kördse hårt till kl 00.30 men sen sov han till 7.30 i morse så...

Tror Melvin håller på att bli förkyld/sjuk han e glansig på ögonen men har ingen feber, gnäller massor och hostar,nyser å snorar hela tiden så d blir nog en förkyldning av d... jag känner mej oxå sjuk trött/hängig, illamående och hals skav, känns som om jag har feber oxå men d tror ja inte jag har.
Min "sjukhet" började när vi va på sommarland och d blev värre när vi kom hem så min goa sambo avstod kräftskiva med jobbet så jag kunde lägga mej å sova så d har jag gjort och d blev bättre en stund men nu känns d lika illa igen... hoppas jag blir bättre till imorgon...

Vi hade en väldans tur på sommarland oxå vann en stjärnvinst som bestod av två kilo choklad, kexchoklad,mjölkchoklad och toblerone va d blandat i en stor påse *mumms* sen vann Rasmus en mjukis groda och 100 g toblerone (till)... ja d va allt en lyckad dag om man bortser från att en annan började känna sej dålig. Men nu har sommarland stängt för säsongen vilket jag tycker är himmla trist hade velat att d va öppet några helger till men d ville dom inte...

Nu har mina bror och hans tjej Lisa kommit hem från Gotland oxå skönt att ha dem hemma och när dom kom in å hälsade i morse blev Rasmus så glad att han började stor gråta, godingen där...
Näpp nu ska snart Rasmus läggas sen ska ´jag å Martin mysa till Irene Huss på 5:an innan d blir sängen tidigt idag...
Hat gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0