städa

En lördag med fullspäckad eftermiddag och en riktigt trött mamma, det är inte någon bra kombination känner jag...
Min underbara óch goa vän Alva var här igår, vi drack vin och pratade massa skit.... så himmla mysigt va d... men det blir ju alltid mkt senare än vad man tänkt sej och Alva begav sej här ifrån vid 00.30 typ då stöp en helt slut mamma i säng och sov gott med sin lille son intill sej, för är det d som krävs för att han ska sova gott på natten, ja då får han väl sova mellan oss då... 
Min snälla svärmor var här och hämtade barnen för en liten stund sen och skulle ta med dem ner till stan på barnensdag medan jag ska städa, men lusten försvann och ja skulle hellst vilja gå å lägga mej igen... sen är det meningen att Rasmus och jag ska åka på barnkalas och Melvin är så snorig så jag låter honom va kvar hemma hos farmor och farfar ist... annars så ska jag bara slappa ikväll inte göra många knop när barna har somnat ska ´jag nog se på bröllopsfotografen och sen sova´...
Nu nu får jag återgå till städningen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0