badat i leggins och BH - man tager va man haver =)

Ja då var vi hemma efter en underbar helg på Kusten närmare bestämt Orust... Vi åkte dit när Martin hade slutat i fredags så vi anlände vid 18 tiden på kvällen och fick underbart god mat, och dryck. När barnen hade somnat spelade vi kort innan bingen väntade på oss.
Lördagen blev segstartad, kom nog inte till frukost förän framåt 10 tiden å sen bar det i väg på utflykt till Lysekil och ett besök på Havets hus. Riktigt kul var det och båda barnen var riktigt farsinerade... När vi hade kommit tillbaka till stugan vid fyra tiden tog vi en promenad till havet för lite krabbfiske, men d slutade med att jag och Melvin badade... liten kunde ju bada näck, men hans mamma som inte hade badkläder med sej fick bada i leggins å bh eftersom jag dagen till ära hade tagit på mej spetstrosor...=/ skönt va d i vattnet iaf =)
I dag valde vi att packa ihop å åka hem tidigt i förmiddags för att få ut så mkt av dagen hemma som möjligt... och äntligen har vi skruvat ihop byrån i vårt sovrum och det blev faktiskt ganska bra...

I kväll ska jag frossa loss i allt vad onyttiga godsaker heter innan d blir Måndag igen, för denna veckan blev ju inte så nyttig precis men d ska d bli ändring på nästa vecka blir d nyttig mat och mkt motion igen...
känns bara så himmla trökigt att man alltid ska behöva tänka två gånger innan man stoppar i sej ngt, är d värt det eller inte?!
På tisdag blir det dejt med min kusin Kristina och hennes lille Hampus dom ska komma hit och äta lunch med oss... Annars ser veckan ganska blank ut, ska försöka hinna med en dejt med Chris och Emelie en kväll och sen va d prat om en dejt med d andra mamma gänget oxå...

Sen var det ju detta med blogg design då... Emelie Friberg, jag mejlade den tjejen som hade hjälp dej men fick inget svar, det finns ingen annan som vet någon som pysslar med sånt?
jaja nu ska jag ha lite popcorn och film mys med min stora kille, han har fått köpa Prinsessan och Grodan idag så nu ska vi kolla in den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0