Babyboom i helgen... men stackars Emelie är fortfarande gravid...

Ja i helgen har både Emelie Pettersson och Robert (?), Therese Johansson och Martin Blomqvist fått varsina små pojkar... Grattis till er alla fyra och lycka till med era små pojkar ;)

Men ja tycker så synd om min kära vän Emelie Larsson som ida är på BF+9 utan tecken på att liten ska titta ut... ja minns med förtvivlan hur hemskt det var att behöva över så pass mkt, helt sjukt att man häner upp sig på det där BF datumet så mkt, men man e ju en planerings människa och har doktorn sagt en dag så ska d ju bli den, eller inte... vet att det är tufft nu Emelie, men du ska se att bebisen kommer om bara ett par dar och imoron kommer jag, Chris och Melvin för att äta lunch med dej och då kommer du inte hinna tänka på bebis så mkt...

I övrigt har det varit lunt i helgen, en rikti vara hemma och inte göra nåt helg... mycket välbehövligt.
och nu jobbar ju Martin kväll denna veckan, vilket innebär att ja e själv hemma med barnen på kvällarna, ganska trist men vad ska man göra... på lördag blir det barndop i gbg för min lilla kusin Astrid som ska bli kul att se henne igen, hon e ju bara 2 veckor äldre än Melvin...
Nu ska ja sätta på kaffe för snart kommer min trevlia vän Frida (Nilsson) och fikar med oss...
Ha det gott =)



Snart Emelie, ska du vara lika sexig som jag är här... på förlossningen BF+8 =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va söt du är!!! :) <3 TACK! Var skönt att få spendera en dag utan att försöka få ut bebisen bara ;) Dock har jag gått på hallonbladsteet igen nu när ni åkte ;) !

KRAM!

2010-02-24 @ 16:32:34
URL: http://bebismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0