Förlåt igen

sitter och bir irriterad på alla som har bloggar och aldrig uppdaterar (eller väldigt sällan iaf) men ser nu att jag inte är bättre själv haha...
Ja vad har hänt sen sist då? Helgen var relativt lugn, lördagen blev det en mysig fika med Alva som pallat sig hem från Örebro. Det var väldigt längesen jag träffa henne nu så det var roligt att det äntligen kunde bli av... vi fikade ju på nockes såklart och sen blev det en promenad hemåt och väldigt mkt prat kan jag lova ;)
På söndagen var jag hemma hela dagen men Martin, Rasmus, Mamma och Pappa var i Kinnekullebacken och åkte lite skidor´mest för att Rasmus inte ska glöma hur man gör.
Ja och i måndags kväll kom mormor och baka bullar med oss, så nu är frysen full med goda bullar igen...

Igår va jag och Melvin hemma hos Karin tillsammans med Madde,Anna och Sandra vi åt jättegod thai mat och så blev det massa med prat försåtss... Melvin var dessvärre inte på något bra humör utan han skrek sig igenom nästan hela kvällen...det var mindre kul och man börjar ju undra vad som är fel.
han somnade iaf gott i sin egen säng när vi kom hem. kanske blev orolig i okänd miljö?
Ja och idag har vi iaf varit hemma hos min kusin Tina och hennes lille Hampus (4 snart 5 veckor gammal) jag blev bjuden på mat *mumma* och kaffe och givetvis trevligt sällskap och mkt förlossning och bebis snack ;o) Melvin var tyvärr en ganska tråkig syssling för lille Hampus och han sov sig igenom hela besöket. När vi skulle gå vidare till BVC för läkarundersökning gick mina svarta stövlar sönder *fan* så nnu åker jag på att köpa nya sånna oxå... sen va vi iaf på BVC och allt var bra förutom att Melvin har växt vägran... han hade bara ökat 100 gram i vikt och 0,5 cm på längden... detta var ju naturligtvis inte bra och eftersom han bara vill äta av mitt ena bröst så kom vi fram till att han nu ska få äta ersättning på eftermiddagar och kvällar så hoppas vi att han ska öka bättre i vikt sen. och jag tycker redan att det är lite nöjdare mellan måltiderna så här efter två mål med ersättning och amning... aja
ska bli bättre på att uppdatera nu ha det gott mina vänner  :D

Kommentarer
Postat av: mamsen

du är duktig du min dotter... trevlig blogg dessutom

2010-02-10 @ 22:39:56
Postat av: Emelie

Oj, jag tog åt mig lite där med dåliga uppdateringar! Jag ska se till att bli bättre ;) Hoppas allt är fint med dig annars?



Kram!

2010-02-11 @ 09:13:59
URL: http://emeliiepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0