Trasig dator och hektisk dag...

jäkla skit kan man säga... ja jag har inte bloggat på ett tag pga vår underbara *not* dator har gått till daor himmlen... så nu har jag hämtat hem mamma och pappas gamla dator tills plånboken säger JA till en ny...

Ja vad har hänt den senaste tiden då? vi har varit på kinnekulle och åkt skidor en halvdag, det var rikigt kul, fast jag fick känna hur otränad jag var... ont i benen gjorde d verkligen... men Rasmus var riktigt duktig på att åka nu, min snälla svärmor var med och gick promenad med melvin så vi alla kunde åka men att jag ändå fanns tillgänglig för matning om de skulle bli behövligt, vilket det inte blev. Men när vi kom hem så hade jag 38,1 i feber suck och värre blev det, de stannade på 39,0 med hjälp av ipren och vila, men när ja vaknade i Måndags (dagen efter) så var jag helt feber fri igen... märkligt.


min otroligt fina sambo var så gullig och kom hem med 10 röda rosor och en ask med choklad till mej i söndags, dessvärre gjorde febern att jag inte var så jätte sugen på choklad så jag har bara tagit några få bitar, matlusten har ännu inte riktigt kommit tillbaka så jag är glad varje dag jag klarar av att låta bli ;)

denna dagen har det gått i ett: efter dagis blev det lunch innan vi packade in oss i bilen och åkte till min kusin (jessica) så våra små barn kunde leka ihop en stund, efter det blev det bilen hem och ta u hunden (winnie) som bor hos oss nu när mamma och pappa är å åker skidor i Italien, rasmus ville åka pulka med en kompis så vi fick u wille och sandra men i samma sund som dom kom ut vaknade Melvin och ville ha mat så d blev hem till oss för prat,lek och mat ist. när dom hade gått hem åt jag och Rasmus innan d blev bad av båda barnen och sen i säng... Martin jobbade till 20.00 idag så nu känner jag a musten gick ur mej lite, ska pussa lite på Martin sen blir d sängen.

Imorgon ska vi ta det lite lugnare, kanske en sväng till mormor och morfar, men sen blir d inte mkt mer...

Natti natti



Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter som ett hektiskt liv den där mammaledigheten :) I bland kan man känna att det nästan är lugnare att jobba. Kram

2010-02-17 @ 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0