Trött

Jag ber om ursäkt för att jag är så dålig på att blogga just nu, känner att jag har en liten svacka och orkar inte riktigt.
Har idag varit hemma hos Frida, Magnus och lilla lowa en stund medan Rasmus var på dagis. Sen hann vi med en tur till ishallen innan Martin kom hem oxå.
Känner mej jätte trött just nu, tror att det beror på att Melvin sovit oroligt ett par nätter nu, d smittar ju av sig på en annan.

Känner mej lite depp över att det snöar hela tiden oxå, tycker det är mysigt med snön, men hade gärna sett att det inte behöver komma mer nu iaf. vill kunna gå promenader med vagnen, men d är ju nästan omöjligt just nu.

Jaja jag orkar faktiskt inte skriva mer nu, ska nog lägga mej snart Natti

Kommentarer
Postat av: Emelie

Förstår att du är trött! Men snaaaaart, så har vi fint vårväder och vi kan promenera bort gravidkilona så känner vi oss nog mkt piggare!

2010-02-04 @ 12:19:20
URL: http://bebismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0