Börjar om på Måndag...

Ja jag tar nya tag med inte äta något onyttigt på Måndag igen, idag sket det sig igen och jag känner mej lite less nu... på måndag får det bli nya tag helt enkelt och det är ju faktiskt bara 6 veckor sen som lille Melvin kom så det är inte så konstigt att magen hänger i en stor bilring fortfarande... ska fortsätta med mina promenader för det är riktigt skönt att promenera lite... sen ska man ju inte träna ordentligt förän efter efterkontrollen och den blir inte förän 1 Mars så efter det blir det hård träning inför beach 2010...

Herregud Melvin har bott hos oss i 6 veckor redan... tiden springer iväg ju, men inte kilona ;)
han är så redig den lille sover gott på nätterna och ofta ganska långa intervaller på förmiddagarna oxå...
börjar komma in i det hela nu och Rasmus kommer iväg till dagis och tycker det är mysigt att få leka lite med andra barn...
Idag tillbringade vi eftermiddagen hos min mormor och morfar det var mycket trevligt, imorgon har vi inte några planer ännu, ska väl fixa och dona lite hemma tror jag...

Nu ska vi gå upp och bädda rent i  sängarna innan det är dags att krypa ner... Godnatt alla mina trevliga blogg läsare...




På måndag blir det andra bullar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Allt går jättebra med mig :) Jag känner inte av något än, och det ska jag ju inte göra ;) Ca 35 dagar kvar tills BF :) Hoppas allt går bra för dig och Er nya familjemedlem?



Kram!

2010-01-21 @ 15:35:32
URL: http://emeliiepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0