Inga sötsaker här inte

Jaha då har man klarat första dagen utan massa onödigt gott... och det har gått över förväntan...
såhär framåt kvällen blir det svårare med suget efter sött men d botas med te, två knäckemackor och frukt...

Vi har idag haft en mkt rolig dag tillsammans med Anna och hennes mysiga söner Kevin och Emil... Barnen har lekt som tokar och vi mammor har pratat och pratat... jag och Melvin gjorde ett litet brake i pratet och åkte till BVC för att väga och mäta igen och han växer den lille prinsen... nu vägde han 4275 g och var hela 56,5 lång d ni... ;)

Barnen har även fått en syssling till sen jag skrev sist... en liten Hampus som tittade ut den 6/1... han hade till skilnad från Melvin ganska brottom ut och kom 6 veckor för tidigt... men vägde ändå 2600g och var 47 cm så man kan ju undra hur stor han hade blivit om han fått stanna i magen tiden ut...
det skulle ju egentligen skilja över 2 månader på dem men blev ist mindre än en månad, så dom kommer nog kunna ha roligt tillsammans när dom blir lite större ;)

I morgon ska jag dra igång operation städa undan julen... nu tycker jag att det får vára nog med alla tomtar... ska nog ta en långpromenad oxå sen blir d möte med utställningskommitén på kvällen... inför club show 2010...
Ha det bra nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0