Larm och fika =)

i morse när vid nio tiden kom Linus på TS säkerhets larm för att instalera vårt larm... det tog hela dagen så vi har varit hemma och sevat honom med mat och kaffe, har varit mkt trevligt och nu behöver vi inte vara rädda för ovälkommna gäster då man kan larma även när man e hemma... mkt bra tycker jag som är lite mörkrädd...
vi va bjudna hem till Frida och Magnus på fika oxå, mkt trevligt vill jag säga... mkt prat och jag tror att jag kanske får hem frida till mej på Tisdag kväll när pojkarna ska se på Handbolls EM hemma hos dem, ska även försöka hinna med en promenad i veckan... har även planerat en lekdejt med madde och hennes pojkar Calle och Hampus *mys*...
Louise min trevliga kusin och jag pratade om att ses en dag i veckan oxå, hoppas verkligen att det blir av...
Nu blir det en annan del av Köping, en Johan Falk på TV 4...

Natti natti




så sköna asså =)







Ytterligare en film av Johan Falk- spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0