Hemma!

Ja nu är vi hemma igen och det är riktigt skönt faktiskt, Melvin springer som en tok i gåstolen och Rasmus har sina kompisar och leksaker igen... Resan hem gick gallant och båda barnen somnade i bilen efter knappt en halvtimma =)
Igår va ju första dagen hemma efter denna goa sommar på gotland, så den ägnades åt stor shopping och att packa upp alla kläder, skönt att vi hann tvätta undan alla kläder på gotland så slapp vi börja med mastodant högen av tvätt när vi kom hem...

I går kväll var det 35 års fest för min goa vän Madelene en mycket trevlig tillställning med singstar tunering och en underbart god pasta sallad... Rasmus sov hos sin farmor i natt och snart ska vi åka och lämna Melvin där oxå sen är det meningen att jag och Martin ska åka till babyproffsen och köpa trapp grindar efter som mister klätter vägg nu börjat klättra på allt!!! Så nu ska här barnsäkras, det ska inhandlas petskydd för kontakter, barnsäkra lådor och skåp i köket... sen om jag får som jag vill så ska vi oxå åka till mio och kolla in en ap snygg byrå som jag vill ha till vårt rum, ganska dyr e den, men den skulle bli perfekt i vårt sovrum...

På måndag börjar Martin att jobba igen och jag blir ensam hemma med mina båda vildmasar, d blir ganska intressant kan jag lova... tror det ska gå bra och har en dejt inbokad med Emelie, Melker, Karin, Saga, Alfons och ev Chris och lille Elton... ska bli sjukt mysigt att träffas igen, senare i veckan kanske det blir sommarland med Anna och hennes båda barn om vädret tillåter, blir jätte kul för mej eftersom rasmus inte vågar åka så mkt men Annas barn vill åka allt men Anna e lite mesig så då kan ju hon ta mina barn så tar jag hennes i alla roliga karuseller =)

Nu blir det en dusch innan skövde kallar på oss. Tyvärr bommade jag att ta kort på bilen när den var fullpackad, förlåt. Men vi fick inte plats med allt utan endel får åka med ett par bekanta som åker hem i morgon...

Kommentarer
Postat av: Anna

Tror att det är en annan Anna du menar. " Mesig?!!". Känner mig inte träffad ;-))

2010-07-31 @ 22:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0