Nu bär det snart av emot Skara igen...

Japp i morgon går bilen full packad med barn och väskor mot skara igen och min stora fråga är hur i h*lvete ska vi få plats?
Två resväskor, två sportbagar, en barnvagn, en badbalja, två barn med varsin väska med leksaker/ ombyten på båten, dator mm... jag tycker att det ska bli ganska intressant att se hur mkt vi kommer vara tvugna att lämna kvar för att sedan be mamma och pappa skicka de sakerna med en buss senare i sommar, men d viktigaste är ju att vi får med oss våra kläder, annars kan d bli väldigt jobbigt eftersom vi alla har istortsett alla kläder här nu... ska ta en blid på bilen och lägga upp här sen så ni kan se hur fullpackade vi är...
D är med väldigt blandade känslor vi åker hem i morgon, visst ska d bli himmla skönt att komma hem till mitt hus och kunna vara lite i fred på dagarna, men samtidigt kommer ångesten om att det fin vädret ska återvända och man tvingas vara hemma i det då hemskt varma skara... d ska bli underbart att träffa alla kompisar igen mamma vänner som vänner utan barn, men jag kommer sakna mina kompisar jag har här ute...
Tilde och Linnéa tack för denna sommar och två underbart trevliga kvällar på visbys gator =)
Tilde har iaf planerat in ett besök till skara i höst så då mina vänner får vi visa henne hur man partajar på skara slätten =)

Jaja nu får jag väl återgå till packandet och hoppas på att d slutar regna så vi kan ha liten avslutnings grillning här på torpet ikväll =)

Återkommer från fastlandet =)

Kommentarer
Postat av: Tilde



Tack själv Malin, Gotland saknar dig redan! Ses i höst ;)

2010-07-29 @ 18:29:50
URL: http://fredstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0