Måndag 100614

Måndag morgon... nu har Marti åkt till jobbet för ännu en veckas hårt arbete, men när han kommer hem på Lördag kväll vid 23 tiden så är han ledig och inte bara över helgen utan i sex hela veckor!!! Underbart!
Nu har ju Rasmus fått sommarlov oxå så idag behöver vi inte stressa upp för att gå till dagis kl 8.30 utan vi kan ta det lungt och slappa i soffan innan frukost. Dagen ska eventuellt spenderas tillsammans med Sandra, William och Lilla Ronja. Dom kom ju hem från Rhodos i går eftermiddag och OJ vad dom var bruna.... man kan inte bli annat än lite avundsjuk. Dom hade iaf haft en toppen vecka och det var dom verkligen värda.
När Maartin kommer hem i eftermiddag så ska jag iväg till gymmet för ett Centerpass och sen blir det hem å hopp i duchen innan jag ska dra vidare till Madde för en tjejkväll...

Ni som regelbundet läser bloggen märker att jag låst upp den igen. Kom fram till att jag kan lägga ut vissa av mina bilder på facebook om jag inte vill att alla ska se dom och jag bloggar ju faktiskt för att dom som vill ska kunna läsa...
´Nu ska jag fixa lite frukost till oss här
ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0