Sommaren är här =)

trodde att sommaren hade glömt av oss här uppe i kalla norden i år, man kunde ju nästan tro det i och med det regn och iskalla väder som gästade oss förra veckan.... men nu verkar det som om sommaren kommit till oss iaf. Ett sol klart (haha inse ordvitsen i det hela) tecken på att sommaren kommit är att vi idag har inköpt snadaler till mej och Rasmus och även solskyddsfaktor till dom små barnen... nu har jag efter mkt tjatande dessutom fyllt badpoolen i trädgården åt Ramus så nu badar han i den medan lillebror sover i kärran.
Ja jag glömde skriva det i förra inlägget, men Melvin har nu mer sittdelen på sin vagn, eftersom han mer eller mindre växt ur den andra. Han ligger nästan med fötterna i kanten på liggdelen så d va lika bra att skita i den nu.
Han trivs i den nu efter om och många men...

Ikväll är det sommar avslutning på dagis ska bli kul och när jag ringde i morse å sa att Rasmus skulle va hemma på dagen ida så fick jag veta att dom skulle spela teater för oss så nu e videokameran på laddning... =)
tror det kommer bil jätte mysigt...

Igår hade min lilla pappa ett försenat 45 års kalas med mina goa kusiner och fastrar och farbror. Jätte mysigt var det och vi fick så god mat, mamma hade gjort superba potatisgratänger och pappa stod vid grillen och grillade fläskfilé/ fläskytterfilé riktigt kul va det nu innan sommaren för sen vet man ju hur d blir med att hinna träffa alla som man ska träffa...

ja jag tror jag skriver ikväll efter dagis festen igen, men här kommer lite goa bilder =)



På väg ut i kärran en dag då det var lite kyligare...



mammas kille gör badpremiären för 2010

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stora killen i sittvagn!! :) Hoppas verkligen vi hinner ses nästa onsdag, var för länge sen! :)

2010-06-02 @ 15:24:18
URL: http://bebismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0