Sömnlös natt, fika och vårdcentralen...

Ja hu denna natten var droppen, Melvin har varit orolig flera kvällar/ nätter nu och inte velat sova... Han har dessutom varit gnällig,lite febrig och haft diareé, men nu hade detta pågått i över en veckas tid trodde ju d va tänder på G först men d verkar inte så.
Så när jag tog tempen på honom vid 5-tiden i morse hade han 38.9 o feber så jag ringde in till VC även om febern sjunkit till 38.2 vid 10 tiden... vi fick komma in och läkaren gjorde en koll på öron hals och lungor innan han skickade oss till labb för stick i fingret och kolla hans sänka, den var bra och läkaren konstaterade att det var bara ett virus. så d var bara att åka hem och fixa mer alvedon... tyckte han var lite bättre nu i eftermiddag och just nu sover han lite... hoppas det ger med sej snart...

Innan jag var på VC så var jag och fikade med en kompis Carro Apell, myckte trevligt att sitta i solen och prata lite hund =)
nu ska jag snart klä på mej och Melvin för vi ska få åka till min mormor och morfar och grilla lite gott =) Rasmus åkte med farmor nu för han ville sova där i natt oxh ha lite mys med dom... Undra va man ska göra i morgon... Martin jobbar ju kväll så d e ju ganska trist faktiskt... hrm några förslag?! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0