Sova... nä d är överskattat

ja vi får se ifall jag kan få till ett någorlunda inlägg utan att somna idag... Min lille pojk har alltså fortfarande inte fattat att man ska sova längre än 03.30 så när han vaknade i natt smög jag ner och gjorde välling till honom, och hoppades på att herrn skulle somna om, men inte då han var klarvaken och skit förbannad för att varken mamma eller pappa låsades om honom. Men när klockan va 5 då skrek han så att Rasmus vaknade och Martin fick nog, och tog med Melvin ner, kom upp igen vid 6 och då somna Melvin jag och Martin om till kl halv 7 sen var d ju bara att försöka få upp rasmus o väcka melvin igen... ja iväg till dagis och hem för å sova fick sova mellan 9.15 och 10 iaf men nu sover Melvin igen så jag tror jag ska lägga mej med Rasmus i soffan framför en film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0