ojoj...

Ojoj vad tiden har rusat iväg, var väldigt länge sen nu, men har lite tappat orken att blogga, den lilla stund man har utan barn i knät vill man inte spendera med bloggande känns det som, men jag ska försöka bli lite bättre på´t igen...
Just nu har jag kommit igång med min träning ordentligt, känns riktigt skönt att gå ner till gymet ett par gånger i veckan... i morgon blir det ett pass och d känns underbart =)
Melvin växer så det knakar och har hunnit bli 3,5 månader han e riktigt mysig ålder nu, ligger på golvet och jollrar hela dagarna=) mammas lille bebis <3

Min stora kille har helt plötsligt kommit in i en jätte trotts, vilket kan vara väldigt frustrerande på morgonen när hans mamma inte har det bästa humöret... måste jobba på detta ordentligt...
I helgen som var hade vi dop för Melvin han skötte sej helt exemplariskt och skrek inte ens när han fick vatten i huvudet.... efter själva dopet hade vi mottagning i "lokalen" på skaraberg där vi bjöd på lite mat, pajer i tre olika former och givetvis kaffe och tårta =) tårtorna blev jag så himmla nöjd med, ja och mormor ägnade hela lördagen åt att baka dessa tårtor... och Martin var duktig och fixade alla pajerna =) och det var toppen alltihop. Morfar var snäll och tog massa fina kort, men jag kommer inte få dem förän imårn och då ska jag lägga upp bilder till er =)
han fick massa fina pressenter oxå, orkar inte rabbla upp alla men bla, matservis och en fin dop ram med Melvins vikt, längd, dopdag, och födelsedag ingraverad... 

Nu ska jag ta mej en knäcke macka och slappa lite innan det blir sängen =) 

Lite bilder från den senaste tiden: 






Kommentarer
Postat av: Tilde

Han är verkligen en söt liten kille! Ser framemot att få se bilderna :)



Härligt att du kommit igång med träningen! Kämpar på här också. Såg några bilder på mig ifrån i våras (tio kg lättare) och blev riktigt taggad att öka på träningen lite :)



Hoppas allt är bra!

2010-03-23 @ 21:08:05
URL: http://fredstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0