Mys dag på badhuset i skövde <3

Ja idag var ju Martin ledig eftersom dom har nytt schema på jobbet som innebär att han kommer vara ledig varannan onsdag fram tills han går på pappa ledigt. Så vi bestämde redan förra veckan att vi skulle ta en tripp till Arena Badet när han var ledig eftersom d inte är så mkt folk mitt i veckan som det är på helgerna... hur som hellst var det helt underbart mysigt, hade inte sagt ngt till Rasmus om att vi skulle åka dit utan bara sagt att det var en överraskning, och hans glädje när han insåg att d va badet i skövde som gällde var helt outstanding... han har ju varit där en gång tidigare med min mamma. Även ja och Martin tyckte det var kul och vår lillebad kille älskade detta med att bada =)

Nu har vi bestämt att vi innom en snar framtid ska lämna alla barnen hemma så vi får åka ordentligt i alla rutchbanor eftersom barnen inte ville/kunde åka så fick vi ju åka i omgångar och d va ju sådär... roligare om man kan åka ihop =)
När vi kom hem blev det en skaldjurssoppa med vitlöksbröd soppan fick jag göra för mästerkocken orkade inte idag och jag blev inte nöjd... tyvärr, men mätt blev jag iaf och eftersom ja inte tyckte d va så gott åt jag inte på skräp iaf =) har oxå hunnit med ett pass på gymmet idag, Muskelpacen och så har jag gått en långpromenad med Sandra och Chilli.
Chilli är för övrigt jätte duktig på detta med att gå lös, kan ha henne utan koppel nästan överallt om jag vill, d känns så skönt för då kan hon ju verkligen röra på sej under promenaderna.

Nu laddar jag inför fredag när jag ska ut med: Sandra,Madde,Anna och ev Karin. Vi ska gå till Mangos och äta mat och sen är d tydligen 30+ där, men jag och Sandra som en lite för unga fick vara kvar ändå sa dom när vi bokade bord, sen kan d ju vara så att vi känner oss alldes för unga och vill gå till Bowlingen eller ngt ändå men då får vi väl göra d då...


I morgon ska jag träffa min goa kusin Pernilla oxå som äntligen pallat sej hem från världens alla hörn, hon har varit ute och rest sen September och kom hem i Söndags ska bli så kul att få se henne igen <3

nä nu blir d snart sängen med min älskade fästman =) undrar om man ska släppa te ida? nja vi får väl se hur d blir med den saken... :D *asg*




Mina badpojkar <3 detta kortet är dock tagen i ejja och ofas jacuzzi i källaren hos dem =)




Pernilla och jag starx innan studenten 2008 =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Va lika du & Pillan är där! :)

2010-05-27 @ 08:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0