Gotlands bloggning

ojsan ja nu var det ju några dagar sen igen, men d har varit fullt ös medvetslös sen förra helgen...
Förra helgen var ju minst sagt en hundhelg, hela fredag eftermiddag hade vi fullt upp med att fixa iordning i fornbyn inför den stora utställningen som vi anordnade där på lördagen, ca 120 golden deltog och uppskattningsvis var där 250-300 besökare. En hellyckad dag om man bortser fr¨ån iskalla vindar. Men d regnade ju inte iaf.
Söndagen bestod av ännu en utställning i Larv. Denna dagen visade jag hund ist och till min stora lycka blev Chilli 2:a i en stor öppenklass med ca 20 deltagande goldentikar och med Ck dessutom, tyvärr blev hon oplacerad i Bästa tik men vi var super nöjda ändå =)
När vi kommit hem på kvällen blev vi bjudna av min svärmor och svärfar på godmiddag med vin riktigt mysigt var det. Måndag blev det Babycafé och umgänge med massa mammor... och Tisdag var det storstädning på schemat, putsade tilloch med fönstren. Mellan alla aktiviteter har jag ju naturligtvis hunnit med gymmet oxå...
I onsdagskväll åkte vi till Gotland och nu sitter vi här efter två underbara dagar och jag bloggar med ett glasvitt i handen *mumma*
I dag har världens bästa pappa (min med andra ord) införskaffat oss en ny dator, han ville nämligen ha tillbaka sin hehe vår gick ju sönder för ett tagsen och vi fick låna pappas gamla jobbdator som han behövde nu... Tack snälla pappa du e  bäst...
Här kommer lite blider från denna underbara ö



Rasmus på upptäcksfärd



Melvin smaskar gröt för fulla muggar




Lilla hoburgsgubben




Rasmus påväg till utsikten för förstagången "för nu är jag faktiskt 5år"

Nu ska jag vara lite social... hat gött

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vilka härliga bilder! Ni har verkligen underbart väder vännen! Krama dig själv och dina killar!

2010-05-14 @ 20:51:12
URL: http://bebismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0