Busskortet här kommer jag

Jag har idag varit på min sista teorilektion för buss och jag har betalt avgiften för att få körkortstillstånd. Nu ska jag bara puscha mina blivande handledare, Pappa och Andreas till att skícka in deras papper så kan vi ut å glida på vägarna sen. Ska oxå börja plugga teorin för körkotet på riktigt så jag kan ta teoriprovet i början av nästa år. Nu är jag taggad till 100. Hoppas bara jag kan få hjälp av alla snälla busschaufförer jag känner för att få vissa delar för klarade för mej. Ska oxå beställa engångs koder från körskolan så jag kan träna på teoriproven hemifrån och slippa åka till lidk stup i ett....

Dagen har spenderats hemma hos min goa kusin Kristina och hennes lille Hampus, vi blev bjudna på lunch och fika (jag som absolut inte ska äta sötsaker). Va supermysigt att träffa dem iaf och killarna lekte jättebra på golvet. Har även skickat iväg två tradera paket och lagt ut lite nya kläder för försäljning och ni anar inte endel folk är ju inte kloka när d gäller Tradera.
La ut ettpar gammla termobyxor Rasmus haft köpte dem frpn hm och d va deras billiga dem hade förr så dom kostade väl 98 kr tror jag å vet ni jag fick sålt dem för 110 kr hallå eller... Helt sjukt bra asså..

Har inte så mkt mer att skriva så jag spar mej till en annan dag med mer motivation... Tjaoo


Kommentarer
Postat av: Tilde

Säg till Andreas att du tar Skåne nästa år så tror jag det blir bra fart på honom ;)

2010-11-04 @ 17:52:30
URL: http://fredstam.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja endel är helt tokiga på Tradera. Sålde Melwins första åkpåse som jag fick med till första vagnen, jag behöll den när jag sålde den och fick 410 kr för den!!! Galet!!

Kram

2010-11-04 @ 21:38:34
URL: http://emelieidafriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0