Dåliga dokusåpor och effektiv dag

Jag har aldrig följt några dockusåpor så som Baren, Big Brother eller Paradise Hotel. Men nu i höst har jag börjat titta på de sjukaste såpor någonsin. Kungarna av Tylösand och Bartenderskolan. Helt såld på dessa program egentligen är det skit dåligt, men tycker det är kul å se hur blåsta de som är med är. Inte för att jag får ut ngt av det utan mest för att jag känner mej smart =)

Natten till i natt var helt underbar, eftersom Melvin bestämde sej för att vara vaken HELA natten mellan söndag och måndag och jag blevi tvungen att vara det oxå oxh han ville inte sova på dagen heller så sa min goa sambo att han skulle lägga sej på luftmadrassen i Melvins rum så jag fick sova vilket han oxå gjorde och gud va jag sov... Aldrig sovit så gott ensam i vår underbara dubbelsäng, ingen tv, ingen snarkande sambo och ingen 1 åring som sparkar, skriker eller pratar med mej under natten. Så härligt och i morse vaknade jag mer utvilad än på riktigt länge, detta gjorde att jag kunnat ta konfliker med R bättre och när han var på dagis var jag produktiv och städade hela huset lite snabbt, tog en promenad till stan och skickade lite tradera saker jag sålt, köpte födelsedags pressent till Martins lillasyster och gick hem å fixa lunch tillsammans med Tilde, eftermiddagen spenderades med Sandra och hennes Ronja och Wille en tur till lekparken och massa bus blev det och när vi kom hem gjorde jag varm choklad till mej och Rasmus medan vi inväntade Martin. Så fort han kom hem åkte vi till mamma och pappa och badade i deras bubbelbad i källaren riktigt skönt och avkopplande var det.
Nu sitter jag här och alla mina tre killar sover medan jag kollar bartenderskolan, men när det är slut ska jag oxå gå upp, det är ju en dag i morgon oxå lixom.
Då ska det fixas med en julklapp till barnens mor och far föräldrar, mer säger jag inte då jag inte vet om mamma läser bloggen.

Vet inte va jag ska skriva mer men jag hoppas att detta vädret vi haft idag kommer att fortsätta nu är trött på regn och lera nu, vill ha en solig vinterdag igen

Natti på er.


Kungarna av  tylösand saknas på onsdagkvällarna

Kommentarer
Postat av: Emelie & Melker

Haha pinsamt nog har jag också glott en del på Kungarna ;) Håller med dig, jag känner mig liksom lite bättre när jag får se ner på dem ;) ! Haha!

2010-11-17 @ 09:21:35
URL: http://krakelspektakelgossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0