Längen sen sist

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag har haft så mkt för mej att jag helt enkelt inte orkat eller hunnit blogga det senaste, i fredags var det ytterligare en dag med go tjejerna Emelie,Chris och Karin med barn. Vi åkte hem till C för frukost och sen packade vi in oss i bilarna och for i väg till Skövde för shopping, handlade julkläder till Rasmus skit tuffa var dem, det är meningen att han ska få dem och någon liten grej i julstrumpan på julaftons morgon. Han kommer bli underbart fin i dem. När vi kom hem fick vi sms av våra grannar/ martins jobbarkompis så dem kom över på lite vin å mys. Var jätte trevligt verkligen... Sen blev det bums i säng lite alkoholpåverkad och trött efter en heldag med äventyr.
På lördagen fick jag en underbar sovmorgon och sen tog vi en promenad till stan för att byta en leksak R fick av morfar som gick sönder innan han hunnit leka med den. Resten av eftermiddagen bestod av hundpromenad och mys med mina killar, vi va hundvakter åt mormor och morfars hundar i helgen nämligen. På kvällen åkte jag till Chris å drack lite vin å hade tjejmys, jätte trevlig och massa snack blev det.

Resten av helgen sorterade och slängde ja massa kläder som barnen aldrig kommer använda mer, kändes bra att ha fått lite mer space på vinden och att skänka massa kläder till fattiga barn i världen kändes ännu bättre....

Nu är det ju min jobbar vecka denna veckan och det är riktigt skönt att få sitta på jobbet å anstränga hjärnan ordentligt. Har börjat lära mej bokföring nu så nu är det massa nya saker så man e bra trött när man kommer hem efter en dag på jobbet.
Nu sitter jag här med min dator och ska försöka komma i säng i tid för omväxlingsskull, Martin jobbar ikväll och de har dessutom city gross kick off ikväll och en annan stor beställning så han kommer nog inte hem förän sent så jag ska inte sitta uppe och vänta ikväll, något jag annars brukar göra, eftersom vi inte hinner ses på dagarna när jag jobbar så är det skönt att få ses och prata lite med varandra på kvällarna. Jaja men så blir d inte ikväll iaf.

Ska se till att blogga lite oftare igen. Ha det gott puss å hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0