Snö snö snö =)

Ojoj vilket snöväder vi haft idag, men jag har inte så mycket emot det. Tycker det är fint och det blir mycket ljusare ute. Tyvärr har det blåst storm ute idag så d har inte blivit några ute aktiviteter efter jobbet. Däremot fick jag med mej min goa kompis Tilde och barnen till badhuset och myste. Tilde var ovärdelig då jag ännu inte kan åka och bada själv med båda barnen. Rasmus vill ju simma massor i stora bassängen och leka jaga lekar men jag kan ju inte göra det med Melvin på armen så Tilde var super och vi turades om med att simma/ jaga och bära bebis. Riktigt mysigt var det och jag kom hem vid 18.30 tiden med två trötta och hungriga barn som fick mat och sen hoppade i säng utan protester, bad är toppen om man vill få trötta barn hehe.

Jag har oxå köpt min fina jacka idag =) älskar den redan och den är värd varenda öre, den ska inte bytas ut på många många år... Nu börjar jag ladda för helgen med kusin louise och hennes Henrik och Martin givetvis ska åka ´till gbg på lördag och se på Robert Gustavssons show på rondo. Sen ska vi faktiskt ligga över på hotell och sen shoppa på söndagen... men tror vi ska ta en enorm sovmorgon först eller vad säger du Louise.

Ja annars har det inte hänt så mkt idag nu ska jag krypa upp o soffan och slappa innan sängen som ska intas tidigt idag...

Natti















Kommentarer
Postat av: Emelie & Melker

Mysigt med badhuset! Håller med om blåsen, den kan kvitta.. Melker är ju pulkasugen! <3

2010-11-09 @ 20:52:47
URL: http://krakelspektakelgossen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0