En icke historisk helg

Jaha då va denna helgen till ända, sitter med ett glas rödvin och inväntar min stora kärlek som just nu lägger Melvin. Denna helgen har varit en helt ok helg Martin har jobbat och jag har varit på barnkalas. Ja d va en bra helg, men kanske inte en helg som kommer skriva historia.
Sitter nu och funderar på livet och på detta med barnen. Visst är det konstigt att man kan älska någon så mkt som man älskar sina barn. Jag och Rasmus ryker ihop ofta, snittar nog en gång om dagen. Jag har kortstybin och noll i tålamod medans han är världens retsticka. Senast för 2 timmar sen rök vi ihop som bara den, och det handlade ju om det gamla vanliga, städa rummet. Tillslut var jag så arg att Martin fick ta över. Känns fruktansvärt att bli så arg men va ska man bli när ungen bara hån skrattar och kallar mej skit unge när jag säger åt honom att plocka iordning, han gjorde inte vad jag sa utan skratta och kalla mej fula saker, detta leder till att mamma blir arg och skriker, går ner och säger till Martin att han får tat. Jaja d är väl så det är med 5 års trotts? någon som känner igen detta?
Rasmus nya är för övrigt att han hatar alla som inte lyder honom till 100% jag talar givetvis om att man inte säger så till folk utan att man måste vara snäll och bara säga snälla saker. Jaja blir nog bra hela familjen brhöver nog semester från vardagen och d får vi snart. JAG VILL HA FREDAG IDAG!!!!

nu ska jag väcka Martin som jag hör snarkar där uppe hahah mys på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0