Sorry

ojoj har inte hunnit/orkat blogga på ett par dagar. Men ska skänga ihop ett litet inlägg nu.
I går och idag har jag faktiskt jobbat trotts att det egentligen inte är min jobb vecka, men så blir det när d är personal brist på jobbet, man får helt enkelt ställa upp... kul har det varit och jag känner mej som en mkt bättre mamma nu när jag kommer iväg ett par timmar och får jobba med huvudet, inte alls lika irriterad trotts att jag är sjukt trött...

Har börjat packa lite smått oxå, men jag tycker att det är så sjukt tråkigt att jag gärna drar lite extra på det. Ska försöka få tummen ur och packa massor i morgon förmiddag när Rasmus är på dagis och Melvin sover. Fattar inte att vi åker i övermorgon helt sjukt, ska bli himmla mysigt och Rasmus längtar jätte mkt. Han har redan packat sitt handbagage även om jag tror att jag får hjälpa honom att packa om lite i morgon. Måste hinna ner till banken oxå så jag kan sätta in lite mer pengar på semesterkontot innan vi åker oxå... Ja nu smäller det snart =)
Har tvättat i flera dagar nu för att bli av med så mkt som möjligt, mycket skönare att komma hem utan att ha massa gammal tvätt kvar så man kan ladda in det man har med sej hem snabbt och enkelt. Har egentligen inte så mkt att skriva om mer, men jag kanske hinner med ett inlägg i morgon oxå annars får ni ha det så bra nästa vecka, d ska jag ha iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0