Jag har fått en Award


Jag har fått min första Award utav goa http://elingabriella.blogg.se/

Här kommer då lite info om mej på då.


¤ Jag har alltid haft en stor passion för mat och genom hela mitt liv varit tvungen att tänka på vad jag stoppar i munnen, att gå ner 15 kg vilket jag gjorde innan min student gav mej ett otroligt lyft i skälvkännslan och jag var för första gången nöjd med min kropp.

¤ Det som gör mej lyckligast på jorden är att se mina små pojkar utvecklas till fina pojkar med egen vilja och en enorm nyfikenhet på livet.

¤ Jag har fruktansvärt kort stubin vissa dagar och har många gånger undrat hur min älskade Martin orkar med mitt pendlande humör.

¤ Min familj betyder allt för mej.

¤ Jag sliter hårt med vikten och vill gå ner mina gravid kilon innan sommaren 2011.

¤ Jag jobbar som resesäljare och ekonom i mina föräldrars bussbolag och inom en snar framtid ska jag oxå ha ett busskort i min hand.

¤ Jag träffade min älskade fästman och mina barns pappa med hjälp av Elin som skickat mej min Award.

¤ Önskar att jag ibland kunde släppa kontrollen lite och inte planera allt in i minsta detalj.

¤ Jag är delägare i min mormors kennel och hundarna jag och hon äger betyder massor för mej, och när Melvin blivit lite äldre ska jag ha min egen hund här hemma.

Nu kommer jag inte på så mkt mer att berätta om mej och skickar vidare mina fem Awards till:

Chris, Tilde, Sandra, Emelie och Sofia


Kommentarer
Postat av: Chris

Sötnöt då! :-) Gullig du är!

2010-10-12 @ 22:07:25
URL: http://chrisdahlin.blogg.se/
Postat av: Emeile

Tack:) Men man kommer inte in på min:(

2010-10-12 @ 22:24:28
Postat av: Malin Bergh

Emelie: ska kolla detta direkt imorgon, möjligt att nån bokstav hoppat fel... Men d ska korregeras ;)

2010-10-12 @ 23:06:36
Postat av: Elin Gabriella

Hihi :) Kram på dig vännen!

2010-10-13 @ 17:21:05
URL: http://elingabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0