Jobbigt att festa när man e ovan

Ojoj vilken helg det blev... I fredags eftermiddag när Martin kommit hem så åkte ja tillsammans med hans lillasyster Malin till skövde för att se om de hade några kläder jag kunde ta på mej där... och kors i taket jag hittade både topp och byxor så det var en lyckad tripp... när jag kom hem hade Martin lagat ´mat och det blev fredagsmys framför burken och film. Kom i säng ganska tidigt eftersom vi visste att Lördagen skulle bli hård, jag och det var den minst sagt...
När vi ätit frukost så åkte jag och Rasmus ner till badet för simskola som förövrigt gick mycket bättre denna gången då Rasmus ville vara med på delar av programmet iaf. Vi åkte hem å myste lite lagade lunch å hade oss, sen somnade jag och Melvin ett par timmar och Martin och Rasmus fixade iordnong det han skulle ha med till farmor innan de åkte. Jag skjusade Melvin till mormor där han skulle sova för första gången, han har ju aldrig sovit borta förut, men det gick fint och han hade sovit toppen sa mamma. Sen bar det i väg med Martin jobb till Skultorp där vi skulle köra 5-kamp å shit va kul det var, sumobrottning, springa med gummiband som drog en tillbaka, rida mekanisk tjur var bara några utav de saker vi skulle göra å jag kan meddela att jag har inte en muskel som inte gör ont. Men d va nog något av det roligaste jag gjort.
Sen bar det av hem och vi fick en halvtimma hemma där vi skulle ducha och byta om på d gick bra som tur va å vi va klara i tid, sen blev det i väg till Martins Chef och äta god mat och dricka gott till ¨trevligt sällskap. Efterfest blev det hemma hos Lena och vi va väl hemma vid 03.45 tror jag och jag vill inte prata om hur jag mådde igår. Tror aldrig jag varit så dålig dagen efter och när jag vakna i morse kände jag mej fortfarande bakis, och jag slutade dricka för 30 timmar sen då... men men jag överlevde och nu ska jag snart lägga mej på golvet och sysselsätta mej med diverse kroppsövningar innan jag kryper i säng tidigt idag...

I dag har jag för övrigt varit på babyrytmik vilket var mkt trevligt och sen blev det lunch här hemma å lite vila innan vi skulle till Tandläkaren med Rasmus och han var så duktig, inte ett enda hål och jätte fina rena tändeer hade han =) d e mammas pöjk det =)
Aja see ya




mammas kille hade fina tänder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0