God morgon lördag

God morgon alla glada läsare, eller morgon och morgon förmiddag är det väl nu... Här vaknade Rasmus redan kl 6:15 i morse... Inte okej är inte van vid det då han alltid sovit till 8.30 tiden tidigare men nu helt plötsligt vaknar han runt 6:15 varje dag, inte nog med det han väcker ju Melvin oxå inte medvetet men ändå... När klockan var 7:30 gav jag upp mina försök att få vila/sova lite till och stuttsade i mina kläder och tog en power walk på 60 min...
Nu har jag ätit en god frukost bestående av omlett med ost och rökt kalkon några tomater och en knäckemacka... dricker kaffe och ser mina fina barn roa sej själva en stund. Martin åkte precis till jobbet och kommer väl inte hem förän tidigast 23 ikväll... Jag och barnen ska iaf åka en sväng till lidk sen....
see ya later puss



Morgon mys i soffan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0