Kom hem!!!

Sitter och slö tittar på efterlyst. Har lite tråkigt ska jag erkänna, är inte van att vara själv på kvällarna längre, Martin har ju varit hemma hos mej i 2 månader och jag har vant mej vid att slippa sitta själv i tv soffan, men det är väl bara att vänja sej igen. Jag gick hem strax efter 14.30 idag Martin skulle ju börja jobba kl 15.30 så var tvungen att byta av honom. Efter det har det gått i ett, två trötta barn mötte mej i dörren vid 15.10 tiden och Martin fick rusa i väg till jobbet. Barnen var hungriga så jag fick slänga ihop lite mat blev pannbiff med potatis och sås och det blev så mkt att det räcker till mej och Martin i morgon lunch oxå =) fast inget potatis till mej, ska koka lite broccoli att ha till biffen sen ist. När barnen hade ätit och jag slängt i mej en näven nötter så skjusade jag dem till deras snälla farfar som lovat att vara barnvakt så jag kunde få träna lite idag, lyckades skrapa ihop 30 min styrka med koncentration på armar, rygg och mage sen blev det 60 minuter spinning oxå. Gick för andra veckan i rad på Annicas Lets dans pass som jag gillar skarpt. Kanske inte alltid den bästa musiken men man känner igen den och kan lätt hänga med i tempot, kroppen kändes stark och jag trampade mej igenom hela passet =)

När jag hade hämtat barnen blev det en stunds mys innan Melvin stoppades i säng och Rasmus satte sej framför tv:n medan jag la lillebror och sen var det hans tur att hoppa i säng. För första kvällen på hela veckan har barnen somnat knall och fall, de tidigare dagarna har dem blivit lite övertrötta och haft svårt att sova. Rasmus somnade nog inte för en 21:15 eller något. Jag har nu ätit en liten potion med keso, tofisk och körsbärstomater och ska snart hoppa in i duschen... Blir nog ett inlägg till kan jag tänka mej har lite saker jag behöver skriva av mej om =)

puss så länge




haha den bjuder jag på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0