Rapport som jag utlovat

Hoppade upp på vågen i morse i hopp om att jag skulle ha tappat några hg, men icke vågen visade exakt samma som förra veckan. Det förvånar mej inte så jag är inte så besviken, syndade med vin och godis och glass tårta i helgen och i tisdags blev det en liten bit smörgåstårta... inte bra för vikten men men gjort är gjort och nu är det bara att blicka framåt. Denna veckan har inte heller varit bra rent träningsmässigt eftersom Martin jobbat kväll så har jag ju inte kunnat åka i väg hur som för att träna, men i går blev det ju lite spinning iaf. Nu ¨är det nya tag med siktet inställt på nästa vägning...
Jag mätte mej oxå idag något jag inte gjort på länge och resultatet var 12 cm i midjan, 12 cm över rumpan, 13 cm över tjockismagen, 7 cm över brösten och 3 cm på överarmarna, givetvis - så totalt har jag tappat 45 cm runtom på kroppen, det är inte illa, nästan en halvmeter... :o)

I morgon kommer Tilde hit på lite fredagsmys och på lördag ska jag bara slappa på kvällen, under dagen blir det ev lite jobb på en mässa i lidköping och på söndag vankas det barnkalas för Rasmus. Just det måste hämta tårtan jag beställt på lördag oxå... Hoppas ni andra oxå har en bra torsdag

kram på er =)


Här är en bild på mej tagen för ca 3 veckor sen på tur mässan, nu har jag tappat 4 kilo till =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0