Dags att vakna!

Nu är det dags att vakna ur min blogg dvala igen tycker jag...
Äntligen är semestern här och oj vad vi njuter på Gotland, haft kanon väder med sol, värme och massor med bad hittills. Åker troligtvis hem den 14/8 igen eftersom Martin börjar jobba den 15:e. Dessa två veckor stoppar jag vad jag vill i min mun... Jag har två veckor på gotland och då ska jag njuta, när vi kommer hem har jag ytterligare två veckor hemma och då blir det andra bullar, träning och åter träning blir det då.
Jag äter ju som sagt vad jag vill just nu, men jag rör mej oxå, minst en timmas PW/dag och jag har även börjat med jogging. Idag joggade jag ca: 45 minuter och fick nog ihop närmare 6 km iaf. Av la familia här på ön fick jag ett pressentkort på Intersport att handla nya skor till vilket givetvis är gjort och lite pengar över blev det oxå så något mer ska in handlas där.

Just nu sitter jag i sängen och väntar på att trollungen Melvin ska somna så jag kan gå ut och avnjuta en god middag med min fina familj innan det är dags för sängen. Det blir inga sena kvällar här inte, kl 23 är vi i säng och ofta är vi uppe med tuppen, dvs Melvin runt åtta på morgonen, men va gör det?

I morgon invigs Medeltidsveckan här på Gotland och vi ska då åka till stan för att se Valdemar Atterdag tåga in i Visby, ett farcinerande skådespel vill jag lova.

Idag gjorde vi något annat som vi inte gjort på mycket länge, vi lämnade Melvin med mormor och morfar och tog med oss Rasmus på bio, närmare bestämt Cars 2 jätte mysigt att bara vara mamma pappa Rasmus en liten stund...
Middag nu och ett glas rosé va det ja, och i morgon blir det rask PW i Visby innerstad innan frukost! Hoppas ni andra oxå har en fin sommar!

puss



en bild på mej tagen innan Stochampionatet i sommar!

Kommentarer
Postat av: ♦ Viggin ♦

Hej hej! :D

Självklart har jag lust att fixa en ny design till dig :) Jobbar nu intensivt i 8 dagar sen är jag ledig så då har jag tid. Mejla med info om designen och bilder och så vidare! :)



MVH Virginia

2011-08-06 @ 20:44:58
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0