Det blir bättre =)

Känner mej bättre till mods och snart ska vi bege oss ut på staden och äta en god middag med lillebror och hans tjej Lisa. Barnen får vara hemma med mormor och morfar så vi får äta i lugn och ro. Ska gå till ett ställe som heter Bolaget och är super mysigt iaf.

Efter att jag skrivit föregående inlägg så gick vi bort till Krusmynta gården och köpte kryddor för de kommande 10 månaderna, det är nämligen en örtgård där dem gör olika smarriga kryddblandningar, man kan faktiskt beställa kryddor från dem klicka in på www.krusmynta.se så kan ni få smarriga kryddor direkt i brevlådan...

När vi kom hem åt vi en hamburgare och sen gick jag och Melvin och la oss och sov middag i ca 2 timmar och när jag vaknade var jag på mycket bättre humör, kanske sömnen som gjordet.
Nu ska jag sätta på mej mina nta byxor jag köpte igår, eller ny gamla, har ett par likadana svarta med dragkedja i rumpan från Vero Moda men dem är förstora nu och ska skänkas till Karin så jag köpte ett par nya mindre igår dem är sjukt sköna =) ska köpa fler i olika färger så småning om =)

Ha en fin fredag kväll snyggon!!!!



nyduschad och go, eller ren iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0