Liten blir stor...

Då var kvällen här, jag ska snart krypa ner i sängen, i morgon måste jag nämligen ställa klockan på 7:30 (om inte barnen väcker mej tidigare) för klockan 9.00 ska jag och Rasmus vara på Gällkvistskolan för inskolning på fritids. Det är bara två timmar och jag får åka hem under tiden, men det känns lite knivigt. Tänk om en vecka idag har Rasmus gjort sin livs första skoldag. Jag är riktigt riktigt nervös kan jag lova. Skolväska har vi inte hittat någon ännu, men ska åka i väg i veckan till skövde/lidköping och inhandla lite sånt. Första året är det ju inte några läxor direkt men gympa kläder och annat smått och gott ska ju med ändå.

Nu ikväll har jag dansat lite zumba framför tv:n gud vilken tur att ingen kan se in då hade dem nog skrattat ganska högt haha, men zumba är riktigt kul! Pröva vetja ni kommer blli fast!

Planen för i morgon är för min del att städa. Golven är hemska och fönstren får jag vara glad i att jag kan se ut alls. Så det är morgonens projekt, sen är det gymmet på kvällen, Martins mamma har lovat att ta barnen så jag hinner dit en stund. Nope nu e d sängen. Natti på er



Rasmus April 05



Rasmus Augusti 11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0