Shopping

Har blivit lite lite bloggande i veckan då jag haft fullt upp... Skolsaker som ska packas tvätt som ska tvättas mat som ska lagas och så vill jag ju träna däe emellan. Jaja nu har jag nyss glufsat i mej lite mat iaf, Melvin sover och snart ska jag åka och hämta Rasmus i skolan.
Melvin har växt som bare den i sommar vilket har resulterat i att alla kläder var för små nu, så han och jag har varit i skövde och handlat en ny höst gaderob till honom. Tyckte jag fick väldigt mycket för pengarna faktiskt så det känns otroligt bra. Dock köpte jag en bh till mej som jag inte provade, dumt nog och den va inte lagom såklart så den måste lämnas tillbaka. Melvin fick iaf med sej 5 par byxor, 4 långärmade t-shirts och en tjock tröja med hem. Till Rasmús köpte jag en hood tröja han behöver inte så mkt mer och dessutom behöver han prova kläderna nu mer. Ska åka i nästa vecka och köpa overall till honom tror jag, Melvins overall var fortfarande så pass stor att han kan ha den ett år till, däremot behöver han en jacka och termosar.

jaja nu måste jag åka och hämta min store kille, hoppas ni har en bra dag i solen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0