Hej hej förkyldning

Dagen igår vart sådär. På jobbet vart det en enda väntan på att systemet skulle fungera, när d va fixat tog det 20 minuter innan samma fel uppstod igen och jag fick åter igen lämna över till data bolaget. Så jag kände mej allmänt stressad över att jag inte fick gjort det jag skulle igår. När klockan slog fyra var det dags för träning, center och zumba. Igår var det Eva som hade centern och hon är hård kan jag säga. Min kropp skrek efter och d kändes skönt med zumba för att mjuka upp kroppen lite. Men jag kände mej seg igår oxå. På kvällen åt vi en god ryggbiff med sallad och sås potatis gratäng till kolhydrat ätarna i huset. Tog ett glas vin till och hade ur mysigt med mina favoriter. Barnen la sej strax efter åtta nöjda efter att ha fått en skål popcorn att mumsa på. Jag och Martin hade ännu mer mys i soffan såg mr. Bean i väntan på Robin Hood och jag hann somna två ggr innan filmen började haha lite trött? Men såg hela filmen iaf sen sten sov jag i sängen och fick sovmorgon till halv tio tack älskade Martin!!! När jag vaknade hade jag skav i halsen och igen täppt näsa... Hej hej förkyldning. Blä känner mej allmänt hängig idag och regnrusket utanför gör inte saken bättre. Jag är en av dem som vill ha SNÖ och uppskattade all snö dem senaste två vintrarna. Ligger i sängen och se på barnen i bullerbyn nu med Melvin, Rasmus har sin kompis Calle här och dem sköter sej själva, spelar tv-spel och leker så bra så... Snart ska dem få lite godis innan jag börjar med taco middagen. Martin jobbar på Julas julbord idag så när han kommer hem får vi se. Han lagar ju bara mat så borde bli före midnatt iaf. I morgon styr vi bilen mot Jönköping och Ikea och A6 för julhandel, barnen ska va hemma hos mina päron då dem har d bättre där än bland allt folk. Nu ska jag fortsätta min slappis lördag...


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka fina bilder du har i din blogg.

2011-12-04 @ 21:07:39
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0