Man märker när kroppen inte får d den behöver!

Idag har jag ätit på tok för lite och för dålig mat. Något som visade sej under spinning passet. I början kändes d okej, men bara en till två låtar in i passet slocknade jag, orkade inte så mycket som jag ville och illamående blev jag när jag ökade på intervall sträckorna. Inte ens celsius som brukar göra mej till en durasell kanin när energin är låg hjälpte. Men som sagt jag vet att jag ätit dåligt idag. I morse var det nämligen slut på ägg och grovt bröd hemma, inte ens knäckebröd fanns och det är dem sakerna jag varierar min hallon blåbärs smoothi med. Ibland ägg till ibland macka nu fanns bara 3 skivor bröd hemma så Martin och Rasmus fick ta dem å jag drack min smoothi. Sen blev det macka på jobbet, fralla grov visserligen men frallor är inte så grova även om dem är grova. På lunchen passade jag på att handla ( d behövdes som ni förstår) och hann bara slänga i mej en liten kyckling sallad, inte så mkt energi i isbegssallad, gurka och kyckling. Sen blev jag sittandes med mina siffror i bokföringen och höll på att missa mellis helt, hade heller inte fixat ett bra stabilt mellis så blev en Lussebulle och 3 tsk lätt kesella, inte bra alls. Så när vi gick av cyklarna kände jag mej utpumpad, till och med snurrig pga för lite mat. Slängde i mej en banan och nu ikv blev d räksoppa med en grov macka och en knäckis. I morgon ska jag köra dubbelpass på gymet och måste få i mej ett bättre mellis. Nötter är något jag gillar d ger mej superbra energi för träning så d ska inhandlas i morgon. Sen blir d fredags mys med la familia. Ska lägga en flaska vin på kylning tror jag. Vi ska äta ryggbiff me någon smarrig sås och sallad för mej. Ytterligare en fördel med att ha en kock hemma jag kommer på kött, han kommer på tillbehör och tillagar, tummen upp för det!!! Nä nu
blir det sängen måste ladda energi!!! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0