Vackert väder

God morgon mina fina läsare =)
Sitter i morgonrock och dricker lite kaffe och kollar in Melvin och Rasmus som leker jaga lekar med varandra. Martin har tyvärr fått åka till jobbet då dem skulle ha provlagning på deras nya meny som startar i morgon. Tittar ut genon fönstret och tittar på solen, ska snart klä på mej och barnen och ta en lite tur ute innan vi ska åka hem till svärföräldrarna och få lite lunch vid tolv tiden, sen ska snälla svärmor och Rasmus åka till Lidköping och gå på moraträsk. När dem är iväg hoppas jag att Melvin vill sova en stund så jag kan städa färdigt här hemma, dammade och hade mej på hela nedervåningen igår men har övervåningen och alla golv kvar. Men nu tänkte jag skita i allt och bara ta bort kylvarorna från bordet innan jag ska ut och busa med mina killar, kan kanske bli lite pulka åkning känns det som. När Martin kommit hem i eftermiddag ska jag åka till gymmet en sväng tänkte jag, men antingen får man hänga på låset kl 4 eller så får man vänta till 17.30 då brukar det vara lite lugnare igen... Tänkte ta ett riktigt hårt pass i dag i morgon blir det ett centerpass på lunchen och på Tisdag blir det Bosu på lunchen onsdag ska jag boxas med Chris och Fredag Zumba, skönt med mkt träning igen...  Nu ska vi ut i solen... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0