3,5 kg på en vecka wiii

Då sitter jag här nyduchad och fräch efter ett pass på gymmet med Chris, blev Zumba och sen en halvtimmas styrka på det. Väntar på att min underbara man ska komma ner (om han gör d vill säga) från läggningen av Melvin.
Melvin har nämligen kommit in i en period då han inte ska sova, på kvällarna. Igår somnade han vid halv 8 men vaknade efter en knapp timma och sen somnade han inte förän vi båda hade stupat i säng med honom trotts många tappra försök. Jag har provat 5 minuters metoden, men den är alldeles för brutal för mej, han skriker så han knappt kan andas och d vill jag inte utsätta honom för. Ni andra mammor som läser bloggen får gärna tipsa om lite mindre plågsamma metoder. För detta tär, vi kan alltså inte gå och lägga oss själva eftersom Melvin är vaken tills vi ska somna, vi får ingen tid tillsammans i soffan för mys, inte heller tid för andra nattliga aktiviteter.
HJÄLP OSS!!!

Om vi ska gå in på detta med vikten då så har jag ett mkt glädjande besked, jag har under första veckan (ink en magsjuka) tappar 3,5 kg. Tyvärr har jag tappat bort mitt måttband så har inte kunnat mäta men hoppas på att hitta det till nästa vecka iaf. Det går riktigt bra nu, jag är inte alls hungrig och det känns som mitt humör är jämnre. Jag har gett mej den på detta denna gången och nu ska det gå finns inga ursäkter.

Idag började vardagen för Rasmus igen dvs dagis, han tyckte det var toppen att få komma tillbaka till kompisarna och allt, samtidigt som han blev jätte glad av att jag kom och hämtade honom, tror ha´n var trött efter att ha fått ställa om dygnet igen. Jaja nu väntar jag på Martin och hoppas han kommer snart så vi kan ha lite vuxen time...
Hoppas ni har det bra alla där ute =)

Kommentarer
Postat av: Linda

3,5 kg är ju jättebra! Kul med bra resultat, där är det lättare att kämpa vidare.

2011-01-10 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0