Ånger

Blir en snabbis bloggning innan jag ska kila i väg till jobbet... Idag börjar ju Martin sin pappa ledighet och jag ska med andra ord börja jobba heltid igen. Jag har ju varit hemma i nästan 15 månader. Va hemma ca en månad innnan M föddes efetrsom jag mådde så dåligt, och nu fyller han ju 14 månader den 10:e
Idag var det ju vägning igen då, inget kul alls -0,8 bara. Visserligen har jag tappat totalt 6.3 kg vilket är mer än vad jag hade tänke men jag får ångest för att jag åt och drack för mkt, i fredags,.

Hepp hinner inte blogga mer nu, måste göra mej klar och ta febern på M den ligger fortfarande på ca 39-40 men vi blev nekade att åka in i går så idag ska han IN så är det bara!
kram

Kommentarer
Postat av: sandra

men kul hade vi ju iaf :-)

Nyttigare tag denna vecka.

Stackars lille melvin, hoppas ni får komma in idag.

puss

2011-01-31 @ 08:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0